Yahoo News: Top Stories

Tuesday, March 30, 2010

Semalam aku dipindahkan tempat duduk dalam kelas aku.nak tahu aku duduk sebelah siapa?sebelah siti amira binti kamizi.tak kan tak ingat kot?budak yang aku cerite sebelum ni.semalam ade abang form5 masuk kelas aku.die tak habis2 nak buat orang gelak.nak nelajar pun tak senang.semalam ade budak form 2 suruh aku kirim salam kat amira tu.aku pun sampaikan lah hajat budak tu.amira macam suke je.tapi pakwe amira tu bengang kat budak form2 yang kirim salam tu.ok lah sampai sini saja.eh aku terlupa nak minta maaf kat nuqman tentang artikel yang aku tulis semalam.sorry..................

1 comment: