Yahoo News: Top Stories

Sunday, April 11, 2010

tayar basikal aku bocolah,nak kene anta kedai ni.

Friday, April 2, 2010


aku kehilangan abang din beramboi.

din beramboi meninggal


Semalam aku berasa sangat sedih kerana pelawak kesayangan aku telah meninggal dunia iaitu din beramboi.aku telah kehilangan orang yang aku sayang.al-fatihah buat pak din.tuhan lebih sayangkan die.kite tak boleh mengubah takdir yang telah ditetapkan.kite sebagai manusia haruslah redha dengan takdir.al-fatihah buat abang din beramboi.

Thursday, April 1, 2010

happy

tadi mase aku lepas solat kat sekolah aku terjatuh depan surau,tapi tak pe jatuh depan surau ade hikmah nye.aku baru je lepas siap kan kerja sekolah yang diberi oleh cikgu ramli.nak kene hantar esok.nasib baik aku dah siap dah.ok lah lain kali aku tulis lagi.bye